Antwoordservice
Door veel besprekingen, een lage bezetting of een andere redenen waardoor klanten misschien niet de optimale aandacht krijgen die ze verdienen? Met de antwoordservice van Contact4You blijft u optimaal bereikbaar.
Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.
Multichannel - antwoordservice
De bereikbaarheid eenvoudig optimaliseren door de bedrijfstelefoon door te schakelen naar onze medewerkers die namens het bedrijf de telefoon beantwoorden. Zo is uw bedrijf beter bereikbaar voor klanten, en mist u geen belangrijk telefoongesprek meer.
361
Vandaag
afgehandelde
gesprekken
De bereikbaarheid eenvoudig optimaliseren door de bedrijfstelefoon door te schakelen naar onze medewerkers die namens het bedrijf de telefoon beantwoorden. Zo is je bedrijf beter bereikbaar voor klanten, en mis je geen belangrijk telefoongesprek meer.
Antwoordservice door specialisten
Contact4You werkt multichannel; dat betekent dat wij customer service aan uw eindklanten bieden via alle kanalen. Wij adviseren u op basis van de customer journey welke kanalen het beste zouden passen bij uw bedrijf.
7 dagen per week
Ons team van customer service specialisten zijn getraind om uw klant te bedienen via elk gewenst kanaal. Van bellen en een e-mail tot een appje of een DM, wij geven uw klant een uniforme klantbeleving over alle contactkanalen. Met voorkeur in uw systemen, zodat alles direct is bijgewerkt. We trainen ons team continu om de specialist te kunnen zijn! Of het nu gaat om telefonisch inkomend verkeer of uitgaand: onze specialisten zorgen ervoor dat al uw klantcontact 7 dagen per week persoonlijk en professioneel afgehandeld worden.
Uw antwoordservice uitbesteden?
Contact4You inschakelen en daardoor ook genieten van een optimale bereikbaarheid? En benieuwd wat de kosten en mogelijkheden daarvoor zijn? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan.
Nieuw kanaal koppelen?
Op elk gewenst moment
In hoofdlijnen
Alle USP’s nog even opgesomd op een rijtje.
- Uit naam van de opdrachtgever
- Gesprekverslagen
- Bereikbaarheid van 08.00 – 22.00 uur
- Telefonie gekoppeld aan software
- 7 dagen per week, 365 dagen per jaar
- Koppeling met uw systemen
Onze aanpak
Stap 1
Onze specialisten doen de KANAAL-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.
Stap 2
Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppeling met uw systemen. Wij stellen samen het plan van aanpak op en de training.
Stap 3
Waarom Contact4You
- ISO 18295 gecertificeerd
- Realtime rapportage
- Koppeling met uw backendsysteem
- Specialist in alle kanalen
- Modern contact center
- Eigen trainingsruimte
- Hybride pool customer service specialisten
Veel gestelde vragen
Ja, onze software dient gekoppeld te worden aan uw kanalen. Hierdoor kunnen wij alle berichten ontvangen en beantwoorden.
Samen stellen we de briefing op en trainen we de specialisten om uniform uw richtlijnen te communiceren.
Het heeft onze voorkeur om onze systemen te koppelen. Hierdoor kunnen onze specialisten uw systemen bijwerken. Informeer naar de mogelijkheden.
Ja, we kunnen in onze samenwerking altijd kanalen toevoegen aan de multichannel aanpak.
Dit doen we 365 dagen per jaar, van 08.00-22.00 uur, óók in het weekend. 24/7 is mogelijk in overleg.
Samen stemmen we af wat onze doelen zijn. Op basis van uw wensen en het inzicht dat wij samen willen verkrijgen stellen wij het rapport op en de frequentie. De rapportage geeft uw inzicht over de contactmomenten met de eindklant. In ons wekelijks contact is het rapport de basis van onze samenwerking. Het uitbouwen van de beste customer service voor uw bedrijf.