WEBCHAT
Customer service bieden via de (web)chat. Onderdeel van onze multichannel aanpak. Als bedrijf op het juiste moment via de chat bereikbaar zijn en vragen te beantwoorden.
Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.
Webchat
Onze specialisten zijn getraind om uniforme te werken volgens de richtlijnen van uw bedrijf. Hierdoor zijn zij in staat de klant direct en een zo goed mogelijke oplossing te bieden. Een collega die virtuele hulp kan geven tijdens het beslissingsmoment.
Vandaag
afgehandelde
gesprekken
Welk kanaal dient u in te zetten voor uw bedrijf? We bepalen de kanalen op basis van hoe uw eindklant in contact zou willen komen met uw bedrijf. Dit hebben wij al voor verschillende bedrijven mogen doen.
Multichannel - webchat
Contact4You werkt multichannel; dat betekent dat wij customer service aan uw eindklanten bieden via alle kanalen. Wij adviseren u op basis van de customer journey welke kanalen het beste zouden passen bij uw bedrijf.
7 dagen per week
Ons team van customer service specialisten zijn getraind om uw eindklant te bedienen via elk gewenst kanaal. Van bellen en een e-mail tot een appje of een DM, wij geven uw klant een uniforme klantbeleving over alle kanalen. Met voorkeur in uw systemen, zodat alles direct is bijgewerkt. We trainen ons team continu om de specialist te kunnen zijn! Of het nu gaat om telefonisch inkomend verkeer of uitgaand: onze customer service specialisten zorgen ervoor dat al uw klantcontact 7 dagen per week persoonlijk en professioneel afgehandeld worden.
Customer Service via (web)chat uitbesteden?
Nieuw kanaal koppelen?
Op elk gewenst moment
In hoofdlijnen
Alle USP’s nog even opgesomd op een rijtje.
- Bereikbaar zijn in de customer journey
- Hogere klanttevredenheid
- Voldoen aan de verwachting van de klant
- Telefonie gekoppeld aan software
- Uniforme klantbeleving
- Koppeling met uw systemen
Onze aanpak
Stap 1
Onze specialisten doen de KANAAL-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.
Stap 2
Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppeling met uw systemen. Wij stellen samen het plan van aanpak op en de training.
Stap 3
Waarom Contact4You
- ISO gecertificeerd in 2022
- Realtime rapportage
- Koppeling met uw backendsysteem
- Specialist in alle kanalen
- Modern contact center
- Eigen trainingsruimte
- Hybride pool customer service specialisten
Veel gestelde vragen
Ja, onze software dient gekoppeld te worden. Hierdoor kunnen wij alle vragen ontvangen en beantwoorden.
Samen stellen we de briefing op en trainen we de specialisten om uniform uw richtlijnen te communiceren.
Het heeft onze voorkeur om onze systemen te koppelen. Hierdoor kunnen onze specialisten uw systemen bijwerken. Informeer naar de mogelijkheden.
Ja, we kunnen in onze samenwerking altijd kanalen toevoegen aan de multichannel aanpak.
Dit doen we 365 dagen per jaar, van 08.00-22.00 uur, óók in het weekend. 24/7 is mogelijk in overleg.
Samen stemmen we af wat onze doelen zijn. Op basis van uw wensen en het inzicht dat wij samen willen verkrijgen stellen wij het rapport op en de frequentie. De rapportage geeft uw inzicht over de contactmomenten met de eindklant. In ons wekelijks contact is het rapport de basis van onze samenwerking. Het uitbouwen van de beste customer service voor uw bedrijf.