Uw database verrijken
Mits u de klantdata natuurlijk goed beheert, want alleen dan kun je het optimaal gebruiken voor marketingacties en om bedrijfsprocessen soepel te laten verlopen. Contact4You kan u hierbij helpen!
Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.
Database verrijking
Heeft u een vervuild klantenbestand, adressen die niet meer kloppen, contactpersonen die niet meer bij het bedrijf werken of bedrijven die helemaal niet meer bestaan? Of is uw klantinformatie niet compleet? Met dataverrijking kunnen wij uw data completeren, klantinformatie updaten en gegevens toetsen aan een referentiebestand.
361
Vandaag
afgehandelde
gesprekken
Uw klantenbestand beheren en onderhouden is een tijdrovende klus: zijn alle contactgegevens nog actueel, voldoet het klantenbestand aan de nieuwe privacywetgeving? Contact4You kan dit volledig uit handen nemen, zodat je optimaal profiteert van je klantenbestand zonder dat je er veel tijd aan kwijt bent.
Multichannel - Database verrijking
Contact4You werkt multichannel; dat betekent dat wij customer service aan uw eindklanten bieden via alle kanalen. Wij adviseren u op basis van de customer journey welke kanalen het beste zouden passen bij uw bedrijf.
7 dagen per week
Ons team van customer service specialisten zijn getraind om de eindklant te bedienen via elk gewenst kanaal. Van bellen en een e-mail tot een appje of een DM, wij geven de eindklant een uniforme klantbeleving over alle kanalen. Met voorkeur in uw systemen, zodat alles direct is bijgewerkt. We trainen ons team continu om de specialist te kunnen zijn!
Of het nu gaat om telefonisch inkomend verkeer of uitgaand: onze specialisten zorgen ervoor dat al uw klantcontact 7 dagen per week persoonlijk en professioneel afgehandeld worden.
Database verrijking uitbesteden?
Laten we kennismaken. Ideeën uitwisselen of een offerte vergelijken. We willen graag kennis maken met uw bedrijf en delen vrijblijvend de mogelijkheden. U bent ook van harte welkom bij ons op kantoor.
Nieuw kanaal koppelen?
Op elk gewenst moment
In hoofdlijnen
Alle USP’s nog even opgesomd op een rijtje.
- Actueel klantenbestand
- Hogere klanttevredenheid
- Voldoen aan de verwachting van de klant
- AVG Proof
- Uniforme klantbeleving
- Koppeling met uw systemen
Onze aanpak
Stap 1
Onze specialisten doen de KANAAL-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.
Stap 2
Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppeling met uw systemen. Wij stellen samen het plan van aanpak op en de training.
Stap 3
Waarom Contact4You
- ISO 18295 gecertificeerd
- Realtime rapportage
- Koppeling met uw backendsysteem
- Specialist in alle kanalen
- Modern contact center
- Eigen trainingsruimte
- Hybride pool customer service specialisten
Veel gestelde vragen
Ja, dit is mogelijk en dit heeft ook onze voorkeur. Hierdoor kunnen we een uniform klantbeleving bieden. Indien mogelijk maken we een koppeling met uw systeem. In samenwerking met u stellen we een briefing op en de interne training.
Ja, we kunnen in onze samenwerking altijd kanalen toevoegen aan de multichannel aanpak.
Dit doen we 365 dagen per jaar, van 08.00-22.00 uur, óók in het weekend. 24/7 is mogelijk in overleg.
Het heeft onze voorkeur om onze systemen te koppelen. Hierdoor kunnen onze specialisten uw systemen bijwerken. Informeer naar de mogelijkheden.
Samen stemmen we af wat onze doelen zijn. Op basis van uw wensen en het inzicht dat wij samen willen verkrijgen stellen wij het rapport op en de frequentie. De rapportage geeft uw inzicht over de contactmomenten met de eindklant. In ons wekelijks contact is het rapport de basis van onze samenwerking. Het uitbouwen van de beste customer service voor uw bedrijf.