Kennisbank
De klantenservice branche is dynamisch en continu in beweging. Wij vinden het daarom belangrijk om u op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Kies het onderwerp naar keuze.
Recente blogs
We houden je (u)p- to -date
1850 Contact Center wordt Contact4You
1850 Contact Center verandert haar naam deze week (1 februari) naar Contact4You.
Continu bereikbaar blijven voor alle klanten met vragen
Als u continu bereikbaar bent voor de klant. Mist u als organisatie nooit een contact moment met uw klant.
Klantencontact uitbesteden of zelf doen?
Met korte uitleg wat de blog inhoudt, maximaal 2 zinnen lang.
5 tips voor klantenbinding
Wij geven je in dit blog 5 tips om je klanten op de lange termijn aan je organisatie te verbinden.
Wat is de customer journey en wat heb je er aan?
In dit blog geven we antwoord op deze vragen, gericht op webshops, en kijken we wat het belang is van de customer journey voor een goede customer service.
Onze blog
Wij delen graag kennis over de ontwikkelingen op het gebied van customer service. Zo blijft u makkelijk op de hoogte.Â
1850 Contact Center wordt Contact4You
1850 Contact Center verandert haar naam deze week (1 februari) naar Contact4You.
Continu bereikbaar blijven voor alle klanten met vragen
Als u continu bereikbaar bent voor de klant. Mist u als organisatie nooit een contact moment met uw klant.
Klantencontact uitbesteden of zelf doen?
Met korte uitleg wat de blog inhoudt, maximaal 2 zinnen lang.
5 tips voor klantenbinding
Wij geven je in dit blog 5 tips om je klanten op de lange termijn aan je organisatie te verbinden.
Wat is de customer journey en wat heb je er aan?
In dit blog geven we antwoord op deze vragen, gericht op webshops, en kijken we wat het belang is van de customer journey voor een goede customer service.
Maak kennis met
Contact4You
Wij hanteren het flexwerken, dus een combinatie in uren op kantoor en thuis. Kom gerust langs voor een rondleiding en kennismaking met het team. Het kantoor is makkelijk bereikbaar.