Kennisbank
De klantenservice branche is dynamisch en continu in beweging. Wij vinden het daarom belangrijk om u op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Kies het onderwerp naar keuze.
Recente blogs
We houden je (u)p- to -date
Podcast ISO 18295 – Een win-win voor branche & bedrijf
Collega Naomi Verheij was uitgenodigd voor de Podcast van de Klantenservice Federatie. In gesprek met de Klantenservice Federatie over onze ervaring van het integratieproces van ISO 18295. Luister de Podcast en laat je inspireren.
Marokkaanse avond bij Contact4You
Een echte traditie die wij graag als team in stand houden. Een kennismaking met de gerechten uit een wisselende keuken. Dit keer hebben onze collega’s mogen genieten van de Arabische keuken.
KSF reikt ISO 18295 uit aan een trots Contact4You uit Breukelen
Sinds kort is Contact4You uit Breukelen één van de facilitaire contactcenters die gecertificeerd is voor de ISO 18295 voor klantcontact. KSF-directeur Roel Masselink reikte op 12 april het bijbehorende certificaat uit aan het trotse team van Contact4You.
klantcontact via alle kanalen
Een goed begin van het nieuwe jaar, want met ingang van heden zijn wij live op het Steam-Connect platform!
Onze blog
Wij delen graag kennis over de ontwikkelingen op het gebied van customer service. Zo blijft u makkelijk op de hoogte.
Podcast ISO 18295 – Een win-win voor branche & bedrijf
Collega Naomi Verheij was uitgenodigd voor de Podcast van de Klantenservice Federatie. In gesprek met de Klantenservice Federatie over onze ervaring van het integratieproces van ISO 18295. Luister de Podcast en laat je inspireren.
Marokkaanse avond bij Contact4You
Een echte traditie die wij graag als team in stand houden. Een kennismaking met de gerechten uit een wisselende keuken. Dit keer hebben onze collega’s mogen genieten van de Arabische keuken.
KSF reikt ISO 18295 uit aan een trots Contact4You uit Breukelen
Sinds kort is Contact4You uit Breukelen één van de facilitaire contactcenters die gecertificeerd is voor de ISO 18295 voor klantcontact. KSF-directeur Roel Masselink reikte op 12 april het bijbehorende certificaat uit aan het trotse team van Contact4You.
klantcontact via alle kanalen
Een goed begin van het nieuwe jaar, want met ingang van heden zijn wij live op het Steam-Connect platform!
Maak kennis met
Contact4You
Wij hanteren het flexwerken, dus een combinatie in uren op kantoor en thuis. Kom gerust langs voor een rondleiding en kennismaking met het team. Het kantoor is makkelijk bereikbaar.