Kennisbank
De klantenservice branche is dynamisch en continu in beweging. Wij vinden het daarom belangrijk om u op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Kies het onderwerp naar keuze.
Recente blogs
We houden je (u)p- to -date
klantcontact via alle kanalen
Een goed begin van het nieuwe jaar, want met ingang van heden zijn wij live op het Steam-Connect platform!
klantenservice uitbesteden kosten
Wanneer je als bedrijf je klantcontact door een externe partij wil laten afhandelen zijn er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden.
Wij steunen het initiatief ‘’The Black Jaguar Foundation BJF’’
BJF helpt bij het realiseren van de grootste natuurlijke corridor – Araguaia Corridor – op aarde en een van de grootste herbebossingsprojecten in Zuid-Amerika.
Wat is multichannel?
Bent u al multichannel bereikbaar? Wat is nou eigenlijk multichannel?
Onze blog
Wij delen graag kennis over de ontwikkelingen op het gebied van customer service. Zo blijft u makkelijk op de hoogte.
Uw kantoor werkt thuis, maar wie beantwoordt uw telefoon?
Collega’s werken thuis? Contact4You kan op korte termijn het beantwoorden van de telefoon voor uw organisatie overnemen.
Klanten dwingen revolutie af in klantcontact
Waar eerder nieuwe technieken verantwoordelijk waren voor revoluties in klantcontact, zijn het tegenwoordig de klanten die dit afdwingen: ze zijn ongeduldig en willen via het kanaal van hun keuze contact.
1850 Contact Center wordt Contact4You
1850 Contact Center verandert haar naam deze week (1 februari) naar Contact4You.
Continu bereikbaar blijven voor alle klanten met vragen
Als u continu bereikbaar bent voor de klant. Mist u als organisatie nooit een contact moment met uw klant.
Klantencontact uitbesteden of zelf doen?
Met korte uitleg wat de blog inhoudt, maximaal 2 zinnen lang.
Maak kennis met
Contact4You
Wij hanteren het flexwerken, dus een combinatie in uren op kantoor en thuis. Kom gerust langs voor een rondleiding en kennismaking met het team. Het kantoor is makkelijk bereikbaar.