Goed dat u zich eerst verdiept in de kosten voor het uitbesteden van uw klantenservice. Contact Centers zijn gespecialiseerd in klantenservice en investeren in de nieuwste technologieën. Door het uitbesteden van uw klantenservice verbeterd u de kwaliteit, een betere bezetting te realiseren en de klant ook écht verder te helpen.
Het is belangrijk om de voor- en nadelen van uitbesteden goed te begrijpen alvorens te besluiten of uitbesteding de juiste keuze is voor jouw organisatie. Maar waar moet u rekening mee houden? Om een goede afweging te maken heeft collega Hidde 5 essentiële vragen uitgeschreven.
5 vragen:
- Hoeveel werk geeft u uit handen? Gaat u voor gedeeltelijke, tijdelijke of volledige uitbesteding van uw klantenservice?
- Alle kanalen outsourcen of een selectie?
- Op welke manier wilt u dat de werkzaamheden gefactureerd worden? Gefactureerd worden per gewerkt uur? Gefactureerd worden per minuut?
- Hoe ziet de uiteindelijk gewenste situatie rondom het afhandelen van uw klantcontact eruit?
- Welke KPI’s zijn voor u belangrijk? Welke KPI’s zijn belangrijk voor uw eindklanten?
Zo kunt u een weloverwogen keuze maken. U bent daarbij natuurlijk niet gebonden aan maar één dienst. Uw organisatie is optimaal bereikbaar en uw klanten worden door professionals te woord gestaan. Specifieke wensen? Wij bespreken graag de mogelijkheden met u! Neem contact met ons op.