MULTIchannel Customer Service
Contact4You is de specialist in multichannel customer service. Wij verzorgen de customer service aan de eindklant van onze opdrachtgevers. Via elk kanaal en in verschillende talen.
Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.
Customer Service
telefonie
Telefonische bereikbaarheid is een belangrijk onderdeel van de customer journey. Een groot deel bepalend voor de tevredenheid van de eindklanten van onze opdrachtgevers. Ons team getrainde customer service specialisten staan de eindklanten graag te woord.
Customer Service
e-mail
E-mail is een onderdeel van de customer journey. De eindklant heeft een essentiële vraag. Deze vraag heeft mogelijk invloed op de aankoop. Onze specialisten helpen de eindklant verder om zijn of haar customer journey voort te zetten.
Customer Service
webchat
Webchat is een onderdeel van de customer journey. Via een device wil de eindklant real-time een vraag kunnen stellen. Direct reageren is bepalend voor de tevredenheid van de eindklant en wij helpen de eindklant graag verder naar het beslissingsmoment.
Customer Service
social media
Social media is een onderdeel van de customer journey. Het meest gebruikte (social media)kanaal van de wereld. Een laagdrempeliger manier om met de eindklant in contact te staan en van dienst te kunnen zijn.
Reviews
Waarom
Onze aanpak
Stap 1
Onze specialisten doen de CONTACT-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.
Stap 2
Stap 3
Waarom Contact4You
- ISO gecertificeerd in 2022
- Realtime rapportage
- Koppeling met uw backendsysteem
- Specialist in alle kanalen
- Modern contact center
- Eigen trainingsruimte
- Hybride pool customer service specialisten