Klantenservice uitbesteden?
Contact4You is de specialist in multichannel customer service. Wij verzorgen de customer service aan de eindklant van onze opdrachtgevers. Via elk kanaal en in verschillende talen. Wij zijn ISO 18295 gecertificeerd.
Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.
Customer Service
telefonie
Telefonische bereikbaarheid is een belangrijk onderdeel van de customer journey. Een groot deel bepalend voor de tevredenheid van de eindklanten van onze opdrachtgevers. Ons team getrainde customer service specialisten staan de eindklanten graag te woord.
Customer Service
e-mail
E-mail is een onderdeel van de customer journey. De eindklant heeft een essentiële vraag. Deze vraag heeft mogelijk invloed op de aankoop. Onze specialisten helpen de eindklant verder om zijn of haar customer journey voort te zetten.
Customer Service
webchat
Webchat is een onderdeel van de customer journey. Via een device wil de eindklant real-time een vraag kunnen stellen. Direct reageren is bepalend voor de tevredenheid van de eindklant en wij helpen de eindklant graag verder naar het beslissingsmoment.
Customer Service
social media
Social media is een onderdeel van de customer journey. Het meest gebruikte (social media)kanaal van de wereld. Een laagdrempeliger manier om met de eindklant in contact te staan en van dienst te kunnen zijn.
Reviews
Waarom
FAQ klantenservice uitbesteden
Ja, onze software dient gekoppeld te worden aan uw kanalen. Hierdoor kunnen wij alle inbound en outbound telefonie ontvangen en beantwoorden. Samen stellen we de briefing op en trainen we de specialisten om uniform uw richtlijnen te communiceren.
Het heeft onze voorkeur om onze systemen te koppelen. Hierdoor kunnen onze specialisten uw systemen bijwerken. Informeer naar de mogelijkheden.
Ja, we kunnen in onze samenwerking altijd kanalen toevoegen aan de multichannel aanpak.
Dit doen we 365 dagen per jaar, van 08.00-22.00 uur, óók in het weekend. 24/7 is mogelijk in overleg.
Samen stemmen we af wat onze doelen zijn. Op basis van uw wensen en het inzicht dat wij samen willen verkrijgen stellen wij het rapport op en de frequentie. De rapportage geeft uw inzicht over de contactmomenten met de eindklant. In ons wekelijks contact is het rapport de basis van onze samenwerking. Het uitbouwen van de beste customer service voor uw bedrijf.
Onze aanpak
Stap 1
Onze specialisten doen de KANAAL-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.
Stap 2
Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppeling met uw systemen. Wij stellen samen het plan van aanpak op en de training.
Stap 3
Waarom Contact4You
- ISO 18295 gecertificeerd
- Realtime rapportage
- Koppeling met uw backendsysteem
- Specialist in alle kanalen
- Modern contact center
- Eigen trainingsruimte
- Hybride pool customer service specialisten