Mailing laten nabellen
Uw mailing levert niet direct het gewenste resultaat op? Volg uw mailing professioneel op en maak juist het contact met de klant.
Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.
Telefonisch opvolging
Onze specialisten zijn getraind om uniform te werken volgens de richtlijnen van uw bedrijf. Hierdoor zijn zij in staat uw klant direct en een zo goed mogelijke oplossing te bieden. Als een collega die virtueel hulp kan geven tijdens het beslissingsmoment.
361
Vandaag
afgehandelde
gesprekken
Waarom levert je mailing vaak niet het gewenste resultaat op? Omdat 2 op de 10 campagnes krijgen geen opvolging of worden niet volledig nagebeld. Ook te laat nabellen zorgt voor een lagere conversie.
Multichannel
Contact4You werkt multichannel; dat betekent dat wij customer service aan uw eindklanten bieden via alle kanalen. Zo kunnen wij naast een telefonische benadering eventuele vragen ook via andere kanalen in behandeling nemen. Wij adviseren u op basis van de customer journey welke kanalen het beste zouden passen bij uw bedrijf.
7 dagen per week
Ons team van customer service specialisten zijn getraind om uw eindklant te bedienen via elk gewenst kanaal. Van bellen en een e-mail tot een appje of een DM, wij geven uw klant een uniforme klantbeleving over alle kanalen. Met voorkeur in uw systemen, zodat alles direct is bijgewerkt. We trainen ons team continu om de specialist te kunnen zijn! Of het nu gaat om telefonisch inkomend verkeer of uitgaand: onze customer service specialisten zorgen ervoor dat al uw klantcontact 7 dagen per week persoonlijk en professioneel afgehandeld worden.
Opvolging van uw mailing uitbesteden?
De conversie kan dus in veel gevallen flink verhoogd worden. Maar nabellen kost veel tijd en is vaak een vervelende klus. Met de juiste opvolging van Contact4You nemen wij dit uit handen. Wij kunnen vanuit uw naam optreden met een vooraf besproken FAQ en tijdlimiet. Wij geven de mailing de aandacht die het verdient en zorgen daardoor voor een hoger rendement.
Nieuw kanaal koppelen?
Op elk gewenst moment
In hoofdlijnen
Alle USP’s nog even opgesomd op een rijtje.
- Professionele opvolging van uw mailing
- Hogere klanttevredenheid
- Inventariseer behoeftes en verrijk zo uw klantdata
- Hogere conversie van uw campagne
- Zorgt voor optimaal resultaat uit je mailing
- Kwalitatieve afspraken met je potentiële klanten
Onze aanpak
Stap 1
Onze specialisten doen de KANAAL-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.
Stap 2
Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppeling met uw systemen. Wij stellen samen het plan van aanpak op en de training.
Stap 3
Waarom Contact4You
- ISO 18295 gecertificeerd
- Realtime rapportage
- Koppeling met uw backendsysteem
- Specialist in alle kanalen
- Modern contact center
- Eigen trainingsruimte
- Hybride pool customer service specialisten
Veel gestelde vragen
Ja, onze software dient gekoppeld te worden. Hierdoor kunnen wij alle vragen ontvangen en beantwoorden.
Samen stellen we de briefing op en trainen we de specialisten om uniform uw richtlijnen te communiceren.
Het heeft onze voorkeur om onze systemen te koppelen. Hierdoor kunnen onze specialisten uw systemen bijwerken. Informeer naar de mogelijkheden.
Ja, we kunnen in onze samenwerking altijd kanalen toevoegen aan de multichannel aanpak.
Dit doen we 365 dagen per jaar, van 08.00-22.00 uur, óók in het weekend. 24/7 is mogelijk in overleg.
Samen stemmen we af wat onze doelen zijn. Op basis van uw wensen en het inzicht dat wij samen willen verkrijgen stellen wij het rapport op en de frequentie. De rapportage geeft uw inzicht over de contactmomenten met de eindklant. In ons wekelijks contact is het rapport de basis van onze samenwerking. Het uitbouwen van de beste customer service voor uw bedrijf.