Contact4You was uitgenodigd voor de Klantenservice Federatie podcast naar aanleiding van de officiële ISO 18295 certificering. Uit handen van Klantenservice Federatie directeur Roel Masselink ontving het trotse team het ISO 18295 certificaat. Een belangrijke mijlpaal om te vieren in ons permanent proces van kwaliteitsverbetering en -waarborging.
Het certificeringstraject heeft ons als organisatie en als team ontzettend veel gebracht, zegt Naomi Verheij die binnen onze organisatie de projectmanager voor de certificering was. In een kleine 30 minuten neemt onze collega je mee over de ervaring van het team en de meerwaarde voor het kiezen voor de ISO certificering.
“Als je als branche erkend wil worden dat je een echt vak uitoefent, kan dat alleen als we allemaal voldoen aan de norm. Laten we met zijn allen staan voor het vak klantcontact”, daarmee sluit collega Naomi Verheij, operations manager bij facilitair contactcenter Contact4You, de podcast over ISO 18295 af. Contact4You is sinds december 2022 gecertificeerd voor deze norm voor contactcenters.
Benieuwd hoe wij dit proces ervaren hebben? Beluister de podcast.