Specialist in multichannel customer service
Parkeerservice

Parkeerservice

Multichannel customer service

Parkeerservice biedt naast de bestaande mogelijkheden extra bereikbaarheid voor parkeerfaciliteiten in gemeenten. Extra bereikbaarheid als customer service in de customer journey!

”Ik wil de dienstverlening en de samenwerking met 1850 omschrijven als Hands-On en pragmatisch, aldus regiomanager Patrick.”
Contact4You

Parkeerservice

Coöperatie ParkeerService is ontstaan uit ParkeerService NV, het parkeerbedrijf van de gemeente Amersfoort, een stad met diverse parkeeruitdagingen. Zo kent Amersfoort een sterk aanzuigende regiofunctie, een autoluwe historische binnenstad en een grote vraag naar parkeercapaciteit. Door de jaren heen is uitgebreide expertise opgebouwd in parkeermanagement, parkeerbeleid en uitvoering van parkeertaken.

Parkeerservice

Sinds Januari 2020 zijn wij een samenwerking gestart met Parkeerservice. Cooperatie Parkeerservice is verantwoordelijk voor het parkeerbeheer van 13 verschillende gemeenten. De overflow maar ook alle telefonie na sluitingstijd van Parkeerservice komt binnen bij Contact4You. Het gaat hierbij om ongeveer 20.000 telefoontjes per jaar.

Onze aanpak

Stap 1

Onze specialisten doen de CONTACT-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.

Stap 2

Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppelen we onze systemen. We stellen samen de plan van aanpak op en de training.

Stap 3

U krijgt toegang tot uw rapportage en onze kwaliteit meetmomenten. Zo heeft u altijd toegang tot de contactmomenten met uw bedrijf.

Waarom Contact4You

Contact4You home
Parkeerservice