Sales ondersteuning
Ondersteuning met de opvolging van uw campagnes en het salesproces. Zo kunt u elke kans pakken en ondersteunen wij u in de sales funnel.
Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.
Ondersteuning in uw sales activiteiten
Als uw salesteam werkt met een groot bestand prospects of oud-klanten waarvan u niet weet of zij zich (opnieuw) aan uw organisatie willen verbinden, is het een tijdrovende klus om deze allemaal te beoordelen. Wij bellen het klantenbestand na, handelen vervolgacties af (bijvoorbeeld versturen van informatie) en maken, indien nodig, (terugbel)afspraken.
Wij maken aan de hand van het contact een inschatting hoe geneigd klanten zijn om zich (weer) aan uw organisatie te verbinden. Op deze manier kan uw organisatie zich volledig richten op de meest kansrijke klanten. Wij werken niet met belscripts, maar zorgen dat ieder contact persoonlijk, oprecht en professioneel is.
361
Vandaag
afgehandelde
gesprekken
Succesvolle sales valt of staat bij een goede voorbereiding, maar zeker ook bij een goede afronding. Maar zowel pre- als after-sales zijn tijdrovende klussen. Met de salesondersteuning van Contact4You haalt u alles uit uw salesteam, tegen een goede investering.
Multichannel - Sales ondersteuning
Is uw klant tevreden met zijn bestelling, heeft hij of zij nog vragen of zijn er nog problemen? Als u uw aftersalestraject goed inricht ondervangt u al veel klachten en problemen en dit is goed voor uw reputatie. Een goed after-salestraject levert uw organisatie bovendien geld op: klanten voelen zich belangrijk en gewaardeerd en zullen eerder nog een keer zaken met u doen.
Daarnaast is dit contactmoment een kans voor up- of cross-selling. Maar aftersales is een tijdrovend proces. Daarom kunt u dit uitbesteden aan Contact4You. Onze agents zijn getraind in het voeren van goede servicegesprekken, zodat u de investering vanzelf terugverdient.
7 dagen per week
Ons team van customer service specialisten zijn getraind om de eindklant te bedienen via elk gewenst kanaal. Van bellen en een e-mail tot een appje of een DM, wij geven de eindklant een uniforme klantbeleving over alle kanalen. Met voorkeur in uw systemen, zodat alles direct is bijgewerkt. We trainen ons team continu om de specialist te kunnen zijn!
Of het nu gaat om telefonisch inkomend verkeer of uitgaand: onze specialisten zorgen ervoor dat al uw klantcontact 7 dagen per week persoonlijk en professioneel afgehandeld worden.
Customer service via e-mail uitbesteden?
Laten we kennismaken. Ideeën uitwisselen of een offerte vergelijken. We willen graag kennis maken met uw bedrijf en delen vrijblijvend de mogelijkheden. U bent ook van harte welkom bij ons op kantoor.
Nieuw kanaal koppelen?
Op elk gewenst moment
In hoofdlijnen
Alle USP’s nog even opgesomd op een rijtje.
- Bereikbaar zijn in de customer journey
- Warme leads
- Onderdeel van uw salesproces
- Maximaal rendement
- Uniforme klantbeleving
- Koppeling met uw systemen
Onze aanpak
Stap 1
Onze specialisten doen de KANAAL-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.
Stap 2
Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppeling met uw systemen. Wij stellen samen het plan van aanpak op en de training.
Stap 3
Waarom Contact4You
- ISO 18295 gecertificeerd
- Realtime rapportage
- Koppeling met uw backendsysteem
- Specialist in alle kanalen
- Modern contact center
- Eigen trainingsruimte
- Hybride pool customer service specialisten
Veel gestelde vragen
Ja, dit is mogelijk en dit heeft ook onze voorkeur. Hierdoor kunnen we een uniform klantbeleving bieden. Indien mogelijk maken we een koppeling met uw systeem. In samenwerking met u stellen we een briefing op en de interne training.
Ja, we kunnen in onze samenwerking altijd kanalen toevoegen aan de multichannel aanpak.
Dit doen we 365 dagen per jaar, van 08.00-22.00 uur, óók in het weekend. 24/7 is mogelijk in overleg.
Het heeft onze voorkeur om onze systemen te koppelen. Hierdoor kunnen onze specialisten uw systemen bijwerken. Informeer naar de mogelijkheden.
Samen stemmen we af wat onze doelen zijn. Op basis van uw wensen en het inzicht dat wij samen willen verkrijgen stellen wij het rapport op en de frequentie. De rapportage geeft uw inzicht over de contactmomenten met de eindklant. In ons wekelijks contact is het rapport de basis van onze samenwerking. Het uitbouwen van de beste customer service voor uw bedrijf.