Specialist in multichannel customer service

TELEFOONSERVICE UITBESTEDEN

Customer service bieden via telefonie. Onderdeel van onze multichannel aanpak. Als bedrijf op het juiste moment telefonisch bereikbaar zijn. Wij zijn ISO 18295 gecertificeerd.

Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.

Telefonie

Jong en oud(er) hebben de telefoon (bijna) altijd bij de hand. Door deze ontwikkeling kan de eindklant elk moment beroep doen op uw bedrijf. Goede telefonische bereikbaarheid van uw bedrijf is voor een groot deel bepalend voor de tevredenheid van uw klanten.

contact_banner

Vandaag
afgehandelde gesprekken

Welk kanaal dient u in te zetten voor uw bedrijf? We bepalen de kanalen op basis van hoe uw klant in contact zou willen komen met uw bedrijf. Dit hebben wij al voor verschillende bedrijven mogen doen.

test

Contact4You werkt multichannel; dat betekent dat wij customer service aan uw eindklanten bieden via alle kanalen. Wij adviseren u op basis van de customer journey welke kanalen het beste zouden passen bij uw bedrijf. 

klantenservice telefonie
C4U_website banners_home_4_onze cultuur_1024x1024

7 dagen per week

Ons team van customer service specialisten zijn getraind om uw klant te bedienen via elk gewenst kanaal. Van bellen en een e-mail tot een appje of een DM, wij geven uw klant een uniforme klantbeleving over alle kanalen. Met voorkeur in uw systemen, zodat alles direct is bijgewerkt.

We trainen ons team continu om de specialist te kunnen zijn! Of het nu gaat om telefonisch inkomend verkeer of uitgaand: onze specialisten zorgen ervoor dat al uw klantcontact 7 dagen per week persoonlijk en professioneel afgehandeld worden.

Customer service via telefonie uitbesteden?

Laten we kennismaken. Ideeën uitwisselen of een offerte vergelijken? We willen graag kennis maken met uw bedrijf en delen vrijblijvend de mogelijkheden. U bent ook van harte welkom bij ons op kantoor.

C4U_website banners_werkenbij_1_1024x1024

Nieuw kanaal koppelen?

Op elk gewenst moment

In hoofdlijnen

Alle USP’s nog even opgesomd op een rijtje.

Onze aanpak

Stap 1

Onze specialisten doen de KANAAL-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.

Stap 2

Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppeling met uw systemen. Wij stellen samen het plan van aanpak op en de training.

Stap 3

U krijgt toegang tot uw rapportage en onze kwaliteit meetmomenten. Zo heeft u altijd toegang tot de contactmomenten met uw bedrijf.

Waarom Contact4You

Contact4You home

Veel gestelde vragen

Ja, onze software dient gekoppeld te worden aan uw kanalen. Hierdoor kunnen wij alle inbound en outbound telefonie ontvangen en beantwoorden. Samen stellen we de briefing op en trainen we de specialisten om uniform uw richtlijnen te communiceren.

Het heeft onze voorkeur om onze systemen te koppelen. Hierdoor kunnen onze specialisten uw systemen bijwerken.  Informeer naar de mogelijkheden.

Ja, we kunnen in onze samenwerking altijd kanalen toevoegen aan de multichannel aanpak.

Dit doen we 365 dagen per jaar, van 08.00-22.00 uur, óók in het weekend. 24/7 is mogelijk in overleg.

Samen stemmen we af wat onze doelen zijn. Op basis van uw wensen en het inzicht dat wij samen willen verkrijgen stellen wij het rapport op en de frequentie. De rapportage geeft uw inzicht over de contactmomenten met de eindklant. In ons wekelijks contact is het rapport de basis van onze samenwerking. Het uitbouwen van de beste customer service voor uw bedrijf.