Contact4You (voorheen 1850 Contact Center) heeft haar naam gemaakt met snel en effectief informatie geven aan Nederlandse bellers. Wij werden bekend met het geven van nummerinformatie, maar we doen nog veel meer. Wij zetten onze ervaring al jaren in voor het helpen van bedrijven die bereikbaar moeten zijn – persoonlijk, zonder wachtrijen en met een professionele aanpak.
Contact4You kan op korte termijn het beantwoorden van de telefoon voor uw organisatie overnemen. Professioneel en volledig in uw stijl. Ideaal voor als uw medewerkers thuiswerken. We stellen samen met u een lijst met veelvoorkomende vragen op. Die vangen wij alvast voor u af. U ontvangt van ons per mail de gegevens van klanten met vragen die we niet direct voor u konden beantwoorden, zodat u aan die vragen de juiste aandacht kunt geven. We kunnen deze bellers ook naar een medewerker van uw organisatie doorverbinden – thuis of op kantoor. Zo kunt u alle aandacht besteden aan uw bedrijf. De rest doen nemen wij voor u uit handen.
In veel gevallen kunnen we al binnen 24 uur de beantwoording voor u overnemen. Van 08:00 tot 22:00 en 7 dagen per week. Zo bent u snel weer goed bereikbaar en kunnen alle klanten snel bediend worden met persoonlijke aandacht voor de beller.