webshop support
Webshop support bieden als de klant actief is in de webshop. Als bedrijf op het juiste moment bereikbaar zijn en hulp kunnen bieden op het juiste moment.
Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen uw klantcontact helemaal overnemen, uw overflow afhandelen wanneer uw eigen customer service het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes.
24/7 Webshop support
Webshop Support zorgt dat uw klanten 24/7 ondersteund kunnen worden. Uw webshop is immers 24 uur per dag open en uw klanten shoppen op ieder uur van de dag. Het liefst bent u dan van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat bereikbaar voor uw klanten, zodat vragen snel beantwoord worden en klanten tevreden zijn. Tevreden klanten komen terug én maken reclame voor u. Maar zeker als u in uw eentje of met een klein team een webshop runt is dat niet haalbaar. Daarom biedt Contact4You een oplossing op maat, voor grote en kleine webshops.
361
Vandaag
afgehandelde
gesprekken
Webshop Support zorgt dat je klanten 24/7 ondersteund kunnen worden. Daarom biedt Contact4You een oplossing op maat, voor grote en kleine webshops.
Multichannel - webshop support
Contact4You werkt multichannel; dat betekent dat wij customer service aan uw eindklanten bieden via alle kanalen. Wij adviseren u op basis van de customer journey welke kanalen het beste zouden passen bij uw bedrijf.
7 dagen per week
Ons team van customer service specialisten zijn getraind om uw klant te bedienen via elk gewenst kanaal. Van bellen en een e-mail tot een appje of een DM, wij geven uw klant een uniforme klantbeleving over alle kanalen. Met voorkeur in uw systemen, zodat alles direct is bijgewerkt.
We trainen ons team continu om de specialist te kunnen zijn! Of het nu gaat om telefonisch inkomend verkeer of uitgaand: onze specialisten zorgen ervoor dat al uw klantcontact 7 dagen per week persoonlijk en professioneel afgehandeld worden.
Webshop support uitbesteden?
Laten we kennismaken. Ideeën uitwisselen of een offerte vergelijken? We willen graag kennis maken met uw bedrijf en delen vrijblijvend de mogelijkheden. U bent ook van harte welkom bij ons op kantoor.
Nieuw kanaal koppelen?
Op elk gewenst moment
In hoofdlijnen
Alle USP’s nog even opgesomd op een rijtje.
- Bereikbaar zijn in de customer journey
- Hogere klanttevredenheid
- Voldoen aan de verwachting van de klant
- 7 dagen in de week uw klant kunnen bedienen
- Uniforme klantbeleving
- Voor iedere webshop een oplossing op maat
Onze aanpak
Stap 1
Onze specialisten doen de KANAAL-analyse. Met deze analyse brengen we in kaart hoe de klant met uw bedrijf in contact kan komen.
Stap 2
Onze specialisten maken graag kennis met uw bedrijf en koppeling met uw systemen. Wij stellen samen het plan van aanpak op en de training.
Stap 3
Waarom Contact4You
- ISO 18295 gecertificeerd
- Realtime rapportage
- Koppeling met uw backendsysteem
- Specialist in alle kanalen
- Modern contact center
- Eigen trainingsruimte
- Hybride pool customer service specialisten
Veel gestelde vragen
Ja, onze software dient gekoppeld te worden aan uw kanalen. Hierdoor kunnen wij alle inbound en outbound telefonie ontvangen en beantwoorden. Samen stellen we de briefing op en trainen we de specialisten om uniform uw richtlijnen te communiceren.
Het heeft onze voorkeur om onze systemen te koppelen. Hierdoor kunnen onze specialisten uw systemen bijwerken. Informeer naar de mogelijkheden.
Ja, we kunnen in onze samenwerking altijd kanalen toevoegen aan de multichannel aanpak.
Dit doen we 365 dagen per jaar, van 08.00-22.00 uur, óók in het weekend. 24/7 is mogelijk in overleg.
Samen stemmen we af wat onze doelen zijn. Op basis van uw wensen en het inzicht dat wij samen willen verkrijgen stellen wij het rapport op en de frequentie. De rapportage geeft uw inzicht over de contactmomenten met de eindklant. In ons wekelijks contact is het rapport de basis van onze samenwerking. Het uitbouwen van de beste customer service voor uw bedrijf.